Terma & Syarat
RMA & SYARAT NANI HOMESTAY TANGKAK
<< Syarat Tempahan >>
- Sebagai pengesahan tempahan, pelanggan dikehendaki membuat separuh (50%) bayaran sebagai deposit (No. akaun akan dimaklumkan kemudian). Kegagalan untuk berbuat demikian dalam tempoh 24 jam, pihak Al-Muhibbah Homestay Sabak Bernam berhak untuk membatalkan tempahan tersebut.
- Sebagai bukti pembayaran telah di buat, mohon emailkan kepada kami bukti slip pembayaran deposit ke email musfirahmespuan@gmail.com /shahrizalsaat@gmail.com
- Wang deposit tidak akan dikembalikan sekiranya berlaku pembatalan tempahan pada saat-saat akhir.
<< Prosedur Check In >>
- Masa check in : 2.00 Petang
- Masa check out : 12.00 Tengah Hari
- Kunci boleh diambil pada tarikh check in
- Baki bayaran perlu dibayar semasa check in
- Atas faktor keselamatan, para pelanggan dikehendaki menyerahkan satu salinan Kad Pengenalan sewaktu check in
<< Peraturan Umum >>
- Penghuni hendaklah mematuhi segala peraturan yang ditetapkan oleh pihak penyelenggaraan / pihak berkuasa setempat
- Pihak Al-Muhibbah Homestay Sabak Bernam tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan / kemalangan / kejadian tidak diingini sepanjang tempoh penginapan
Tiada ulasan:
Catat Ulasan